Copyright © my world,my story
Design by Dzignine
Monday 14 January 2013

new beginning, BIG step

salam dan apa khbr semua? rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan kepada semua,SELAMAT TAHUN BARU 2013 kepada semua! harap2 semua azam tahun lepas korang2 semua,at least kebanyakkannya, dah pun tercapai.

aku lak, skrg tgh ber-praktikal di PETRONAS MTBE SDN BHD, kuantan,pahang. dah masuk minggu ke-2 aku kat sini. still a lot of things that i need to learn from the staff and also engineers here. bermula 2hb 1 hari tu dan akan berakhir 19hb 4 nnt. lama ag tu nak habis.huhuhu. sabar jela. anyway, sepanjang aku duk sini dengan ayah dan adik aku, banyak benda yang aku belajar,samada yang baik atau yang buruk. well, this is life right? kenala harungi semua ni.

pe pun, insyaallah aku akan cuba untuk update blog ni sekerap mungkin untuk tatapan korang2 semua. :)

0 comments:

Post a Comment