Copyright © my world,my story
Design by Dzignine
Monday 22 October 2012

my first bunting design


OK. ni lak tak silap aku bunting pertama aku buat untuk kempen anjuran JPM( JAWATANKUASA PERWAKILAN MAHASISWA) UNIKL MICET tahun 2011 rasanya. jujur aku bgtaw, aku sebenarnya tak berapa suka dengan design ni sebab aku buat dengan keadaan yang agak rush. tetapi ini adalah usaha terawal aku untuk dikenali di universiti aku sebagai seorang designer yang x terikat hanya kepada design2 orang tua( kalau korang faham maksud aku ya).

kempen ini bertujuan untuk manjadi reminder kepada para pelajar tentang etika pemakaian ke kuliah, ketika bersukan dan ketika berada di kawasan2 lain. bukan apa, besela student,kkdg tu nak pakai ikut fesyen je tanpa ikut etika yang sepatutnya. terbuka sana,terbuka sini.

0 comments:

Post a Comment